“Topborn on auttanut ja pitänyt yhteyttä myös silloin, kun ravintola-alalla on ollut hiljaisempaa.”
Yhteistyö Topbornin kanssa aloitettiin kokeilumielessä. Aluksi optimoitiin vain muutaman ravintolan näkyvyyttä ja seurattiin saatuja tuloksia. Optimoinnin kautta saatiin paremmat sijoitukset hakukoneissa ja lisää vierailijoita nettisivuille, joten Topbornin palvelut tuntuivat Ravintola Haraldille sopivilta. Näin ollen yhteistyötä laajennettiin optimoimalla myös muiden paikkakuntien ravintoloita.
– Viimeiset pari vuotta ovat olleet Suomessa ravintola-alalle vaikeita, mutta olemme onnistuneet selviämään. Kiitos kuuluu etenkin henkilökunnallemme, he ovat olleet joustavia ja ymmärtäväisiä. Vaikka toiminta olisi ollut hiljaisempaa niin myös Topborn on auttanut ja pitänyt yhteyttä hiljaiselon aikana, kertoo Haraldin kehitysjohtaja Raine Verho.
Yhteistyötä Topbornin ja Haraldin välillä on nyt noin 5 vuotta. Topborn on tehnyt myös verkkosivu-uudistuksen Ravintola Haraldille.