

Näin hallitset digitaalisen ostopolun vaiheet.
Kuluttajat liikkuvat nykyään saumattomasti markkinointikanavasta toiseen ja tekevät päätöksiään entistä itsenäisemmin. Tästä artikkelista saat vinkkejä siihen, miten voit hyödyntää eri kanavia ostopolun vaiheissa.

Digimarkkinoinnin vuosi 2024.
On aika kääntää katseet vuoteen 2025! Uudet trendit häämöttävät jo tulevaisuudessa ja digitaalisessa ympäristössä ne tulevat eteemme nopeammin kuin huomaammekaan. Tässä blogissa palaamme trendeihin, jotka ohjasivat internet-markkinointia vuonna 2024.

5 ikimuistoista joulukampanjaa.
Joulu on yksi vuoden kiireisimmistä markkinointisesongeista. Osa vuosien varrella nähdyistä kampanjoista ovat nousseet maailmanlaajuisesti valtavaan tietoisuuteen. Muistatko nämä markkinointikampanjat?
Miten suunnitella toimiva logo.
Useat tunnetut brändit tunnistetaan hetkessä pelkästään logostaan. Tästä blogista saat vinkkejä logon suunnittelemiseen sekä muistutuksia vaatimuksista, joita moderni verkkoympäristö asettaa logon toiminnallisuudelle.
3 syytä panostaa verkkosivujen uskottavuuteen.
Kun verkkosivu koetaan uskottavaksi, kävijät ovat valmiimpia klikkaamaan linkkejä ja painikkeita, ostamaan tuotteen tai palvelun, sekä ylipäätään sitoutumaan sisältöön.
Hyödynnä sosiaalista mediaa oikein.
Suomen väestöstä 80,4 % käyttää sosiaalista mediaa ja tilastot osoittavat somekanavien merkityksen myös yrityksille. Somessa algoritmit suosivat nykyään vuorovaikutteisia käyttäjiä.